Voorpret - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Lia en Tim - WaarBenJij.nu Voorpret - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Lia en Tim - WaarBenJij.nu

Voorpret

Blijf op de hoogte en volg Lia en Tim

01 Juli 2013 | Nederland, Groningen

Ondanks de uitblijvende zomer begint het toch al aardig te kriebelen. De voorbereidingen gaan nu ernstige vormen aannemen. Het grondzeil van de tent is grondig vernaaid, we hebben een contactdoos aan een EEC-stekker gemonteerd om straks alle mee te zeulen elektronica van stroom te kunnen voorzien, kaartmateriaal ingeslagen, tot aan Cherbourg is het nu aardig compleet. Enkel de conditie is door het aanhoudende herfstweer nog wat aan de magere kant maar die bouwen we in de loop van de tocht wel op. We zijn er bijna klaar voor. Laat de zomer maar komen.

  • 01 Juli 2013 - 14:58

    Ria Jetten:

    Hallo Lia en Tim, Vind het ontzettend leuk om zo op de hoogte te blijven van jullie reis.We bellen nog wel, maar wens jullie nu al heel veel plezier bij de voorbereiden en de reis zelf natuurlijk. Groetjes, Ria

  • 01 Juli 2013 - 23:13

    Marja:

    jeetje, krijg nu terwijl ik dit lees, ook enigszins kriebels in de buik......4000 km fietsen, ik ga jullie verslagen verslinden, dat weten jullie.......
    Heb met Marije(en daarna de nodige vrienden van onze kids) ook ZO genoten van deze site.....ben blij dat ik jullie op deze manier kan volgen..... kussss

  • 04 Juli 2013 - 23:51

    Marja:

    EN we gaan met de camper op zoek naar jullie ergens in Bretagne? tof....

  • 06 Juli 2013 - 18:27

    Hans Franssen:

    Geweldig dat jullie de moeite willen nemen om onderweg al te beginnen met een reisverslag. Ik zou na een paar dagen zoiets hebben van: "Het lijkt wel werken". Heel veel plezier en belevenissen, dan heb ik wat te lezen de komende maanden.

  • 10 Juli 2013 - 17:20

    Frank Sierhuis:

    Jullie zijn al op pad. Toch ook via het blog wil ik jullie nog even een fantastische tocht toewensen. Jammer dat de eerste etappes doorpraten in Nunspeet nu niet doorgaat.
    Ik ga dit verslag op de voet volgen. Groets, Frank

  • 10 Juli 2013 - 22:44

    Jopie Roffel:

    Lieve Tim en Lia,

    Neem mijn petje voor jullie af. Ik neem me altijd van alles voor, maar doe het nooit. Jullie doen het gewoon!!! Zal jullie met veel plezier volgen. Heel veel succes en met mooie ervaringen.

    groetjes Jopie

  • 24 Juli 2013 - 12:04

    Jacqueline:

    Hoi Lia en Tim,

    Wij zitten in Bretagne en gaan over 2 of 3 dagen nr Normandië. Misschien kunnen we afspreken. Heb alleen geen telefoon meer. Gejat of verloren?
    Ik zal elke dag proberen naar jullie verslag te kijken. Wie weet...

    Succes! Bloody hè!? Groetjes, Jacqueline, ook van Bart

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lia en Tim

Vakantiefietsers die wel eens wat verder en langer weg willen.

Actief sinds 27 Juni 2013
Verslag gelezen: 643
Totaal aantal bezoekers 46679

Voorgaande reizen:

08 Juli 2013 - 18 Oktober 2013

100 dagen fietsen

Landen bezocht: