De Belg en wifi - Reisverslag uit Oostduinkerke-Bad, België van Lia en Tim - WaarBenJij.nu De Belg en wifi - Reisverslag uit Oostduinkerke-Bad, België van Lia en Tim - WaarBenJij.nu

De Belg en wifi

Blijf op de hoogte en volg Lia en Tim

18 Juli 2013 | België, Oostduinkerke-Bad

Nederland verlaten bij de meest westelijke grenspaal, no.359 bij St.Anna te muiden. Alvast een voorproefje voor de meivakantie van volgend jaar. En meteen in de Belgische fietspadchaos terecht gekomen. Ze mogen dan wel uitvinder zijn van de fietsknooppunten de fysieke toestand van de paden laat soms ernstig te wensen over. Om over de promenades, die zo'n beetje alle 60 kilometer Belgische kust bestrijken, maar te zwijgen.
Het vinden van wifi blijkt helemaal niet zo moeilijk als gedacht. Waren we eerst nog een beetje schuchter, nu komt bij elk terras de pad uit de tas. En je kunt overal zomaar codewoorden krijgen en inloggen.
De bebouwing hier langs de kust doet ons sterk denken aan Prora. ( zoekopdracht voor deze keer) wat meer detailvariatie maar even massaal.
Zo, nu nog een wafel bij de koffie en dan op naar De Panne en Frankrijk in.

• 18 Juli 2013 - 12:32

Frank Sierhuis:

YES!! Grenspaal 359 is een priemgetal. Dat moest zo zijn. Wel op de gevoelige chip vastgelegd mag ik hopen.
    Prora googlet wel erg veel Duitse Degelijkheid voor Vlaams frivole kusten, maar de zoekopdracht is uitgevoerd. Neem nog een Gueuze voordat je die niet meer kunt krijgen.
    Groet van Frank.

• 18 Juli 2013 - 15:50

Marja:

Har. legt me net het priemgebeuren uit. Opgeteld is het wel een priemgetal. Waarom dat op de chip moet....geen idee. Prora ga ik opzoeken..
    Heit, Mem en Ids hebben St.Anna te muiden ook doorgefietst. Geniet nog maar van je wifi....in Noord Frankrijk is dit vast veel moeilijker.
    Zijn zeer verrast ALWEER een bericht te ontvangen, liefs marja, Mem en Harry