Nog 1 vlaggetje - Reisverslag uit Bazel, Zwitserland van Lia en Tim - WaarBenJij.nu Nog 1 vlaggetje - Reisverslag uit Bazel, Zwitserland van Lia en Tim - WaarBenJij.nu

Nog 1 vlaggetje

Blijf op de hoogte en volg Lia en Tim

14 Oktober 2013 | Zwitserland, Bazel

Gruezi mitenand vanuit een miezerig Bazel.

  • 14 Oktober 2013 - 22:30

    Hans Franssen:

    Al zo snel weer richting huis. Het zal nog wennen worden...... Ook voor mij. Ik ben een trouwe lezer en zal de verhalen en foto's missen. Wel leuk dat we elkaar weer gauw kunnen ontmoeten. Als het even meezit nog net voor ik naar Frankrijk ga voor een week. Ik heb het hier wel weer even gezien en verheug me er erg op.
    Goede reis verder. Lekker met de benen omhoog.
    Moi.
    Hans

  • 14 Oktober 2013 - 22:39

    Marja:

    Ben erg blij dat jullie weer terugkomen......moet wel afkicken van jullie prachtige verslagen en idem fotos.......
    Har. , AnneLinde haar moeder en ik gaan wo.mo. naar Groningen om Jak. en AL hun huis wat op te pimpen en te poetsen voor de verkoop......
    Hebben bedacht om met jullie auto naar Grun. te rijden, dan kunnen jullie met onze auto en fietsdrager(op de trekhaak) naar huis rijden. IS DIT WAT? Kunnen we savonds de autos omruilen.
    Hebben natuurlijk geen idee, wanneer jullie hier in Steenwijk aankomen......t Is maar een idee.....hoor van jullie, kusss Marja



  • 15 Oktober 2013 - 00:55

    Frank Sierhuis:

    Ik reken nu eigenlijk ook nog op een Duits vlaggetje ;-)
    Een kwestie van al dan niet wifi in de trein vermoed ik.
    Groet, Frank

  • 19 Oktober 2013 - 00:03

    Margreet:

    Wat een prachtige reis, mooi verslag en mooie foto´s!

  • 19 Oktober 2013 - 00:03

    Margreet:

    Wat een prachtige reis, mooi verslag en mooie foto´s!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lia en Tim

Vakantiefietsers die wel eens wat verder en langer weg willen.

Actief sinds 27 Juni 2013
Verslag gelezen: 357
Totaal aantal bezoekers 46686

Voorgaande reizen:

08 Juli 2013 - 18 Oktober 2013

100 dagen fietsen

Landen bezocht: